Blog o budowaniu wizerunku firmy i marki

Poznajmy się, jestem Patryk. Specjalizuję się w projektowaniu identyfikacji wizualnych firm. Bawię się przy tym świetnie, bo jest to pewien problem. Uwielbiam rozwiązywać takie zagadki, dopasować wizerunek do misji firmy. A Twoja firma? Jaką ma misję i czy jej wizerunek jest wsparciem, a może przeszkodą na drodze do rozwoju?

pozytywny wizerunek firmy

Jakie korzyści niesie ze sobą spójna identyfikacja wizualna firmy?

Najważniejszą korzyścią dla Ciebie będzie to, że identyfikacja wizualna może zwiększyć postrzeganą wartość firmy. Ludzie w dużym stopniu są wzrokowcami i podczas zakupów to właśnie wrażenia wzrokowe i powiązane z nimi skojarzenia prowokują do wykonania akcji zakupowej. Zastosowanie odpowiedniej stylistyki w stosunku do Twojej firmy pomoże Ci w zmianie cen Twoich produktów i usług. Ważna w…
czytaj dalej ›
Identyfikacja_firmy

Co to jest identyfikacja wizualna firmy i z czego się składa?

Identyfikacja wizualna firmy to ogół symboli – logo, kolorystyka, krój pisma – oraz zachowań w firmie mające na celu zbudować spójny wizerunek oraz wyróżnić firmę na tle konkurencji. Wpływa pozytywnie na pozycję firmy na rynku. Identyfikacja wizualna niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim zwiększa wartość postrzeganą firmy i stwarza wizualną tożsamość, co skutkuje rozpoznawalność w…
czytaj dalej ›

Co sobotę szczodre podsumowanie tygodnia